l.p. | nomina | S | Zr | B | Int | Rzt | Ch | klasa | LVL | status | PD | PW | informacje dodatkowe | uzbrojenie i wyposażenie |
1. | Kallimander | 18 | 10 | 15 | 11 | 6 | 18 | drabant | 2 | lojalny | 1760 | 15 | elf; uczestnik walki z Michałem; um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał | długi łuk; długi miecz |
2. | Thalastor | 10 | 10 | 9 | 18 | 16 | 14 | drabant | 2 | - | poległy | elf; poległ w korytarzu wschodnim skarbca Hartmanna 22 mirtul 1374 r. KD | ||
3. | Ariston | 14 | 10 | 5 | 9 | 6 | 4 | drabant | 2 | lojalny | 1780 | 9 | elf; rozpoznał korytarz zachodni skarbca Hartmanna 22 mirtul 1374 r. KD; um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał | długi łuk; długi miecz |
4. | Aredor | 13 | 13 | 8 | 7 | 8 | 8 | drabant | 2 | lojalny | 1760 | 10 | elf; uczestnik walki z Michałem, um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał | długi łuk; długi miecz |
5. | Olistrates | 14 | 6 | 16 | 14 | 4 | 9 | drabant | 2 | lojalny | 1760 | 14 | elf; uczestnik walki z Michałem, um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał | długi łuk; długi miecz |
6. | Krytiasz | 11 | 5 | 11 | 10 | 11 | 16 | drabant | 2 | lojalny | 1760 | 12 | elf; uczestnik walki z Michałem, um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał | długi łuk; długi miecz |
7. | Chalkides | 17 | 7 | 10 | 16 | 5 | 4 | drabant | 2 | lojalny | 1860 | 11 | elf; trafienie krytyczne smoka Michała w skarbcu Hartmanna 22 mirtul 1374 r. KD; um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał | długi łuk; długi miecz |
8. | Kolofon | 7 | 13 | 14 | 11 | 9 | 5 | drabant | 2 | lojalny | 1760 | 18 | elf; czestnik walki z Michałem; um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał | długi łuk; długi miecz |
9. | Aleksandr Jefimowicz Popow | 17 | 10 | 5 | 11 | 6 | 17 | plebej | 1 | lojalny | 650 | 4 | człowiek; poplecznik; zbieg z przyklasztornej szkoły na Sołowkach; od lata 1612 r. n.e. - od blokady Moskwy przez armię Mimina przy grafie; nic nie umie ... | drewniany pistolet i drewniana szabla |
10. | Lynn | 9 | 12 | 11 | 10 | 11 | 6 | fachowiec | 1 | lojalny | 650 | 6 | krasnolud; pochodzi z Luscan w pn. Faerunie; kręci się przy grafie od historii ze skarbcem Hartmanna; profesja: akwizycja wody 4 r.; rzemiosło: kołodziejstwo - 4 r.; blefowanie 4 r. | proca i młot |
Kompan i poplecznik mogą towarzyszyć bohaterowi w każdej przygodzie. Znaczy to, że bohater może korzystać z ich pomocy nie tylko w czasie sesji, ale i w starciach w niektórych turniejach. Jeśli próba, której zostaje poddany bohater ma formę pojedynku z przeciwnikiem równym poziomem lub silniejszym bohater może wykonać jeden raz na rundę jako akcję darmową test przywołania kompana lub poplecznika. ST dla przywołania kompana wynosi 19. Dla popleczników ST tego testu wynosi 17. Sprowadzeni członkowie orszaku pomagają bohaterowi najlepiej jak mogą jednak jako istoty inteligentne moga reagować na rozkazy. Rozkaz jeśli ma być akcją musi byc lakoniczny.
Inne dane o majątku i poddanych Danielusa :
Zamek – majordom – Eloth elf –
szlachcic 10 lvl, straże - 8 zbrojnych / 2 lvl/ - elfy /nie licząc zastępu z
kampanii gemmy/ oraz 9 osób służby – ludzie /w tym:
stajenna Wiera służyła w poczcie margrafa Arnulfa jako zwiadowca /łotrzyk 4 lvl/,
kucharz Matras służył
jako dobosz – w Czerwonym Pułku – bard 7 lvl – oboje jednak są podstarzali i
schorowani/.
- budowla kamienna, w dobrym stanie, 4 baszty + dansker, 31 izb, 5 przestronnych
lochów, studnia na majdanie
- 1 sokół tresowany, 6 ogarów, 2 muły, 1 rumak, 11 podjezdków, 4 osły, 70 gęsi,
1 gąsior, 3 łasice na myszy
- ,chmielnik, 16 rybników, młyn, folusz, 20 uli, karczma, wielka łąka, kuźnia,
lasy hrabstwa
Sioła – 10 osad kmiecych; 1 osada
służebna – Czemierniki ;1 osada łowiecka ;3 stałe obozy pasterskie – 12
szałasów,
Dochód roczny z domeny:
- czynsze: 890 sz oraz daniny i posługi
pan Danielus "Steel Fist" Kirkor graf Terisel
|
Staż w Gildii Gorlickiej: W gildii od początku - tarsakh 1373 r. - eleint 1374 r. KD]; uczestnik kampanii cudownego źródła na Wybrzeżu Mieczy [KFV] uczestnik kampanii gemmy nightal 1373 r. - kythorn 1374 r. KD [KGMM] oraz kampanii moskiewskiej 1612 r. [KMS]; dowódca Kompanii "Magia i Miecz" w I bellatorium - eleint 1374 r. KD. | |
Największe sukcesy: zwycięstwo w I popisie - mirtul 1374 r. KD; pokonanie barbarzyńców pod Candlekeep i znalezienie drugiego wejścia do komnat Alienor[KFV], pokonanie Harmiego w czasie ordalium /sądu bożego/ w III mêlée; udział w pokonaniu meduzy w labiryncie pod Beregost, kluczowa rola w pokonaniu Alienor pod Avedon, udział w pobiciu smoka Michała [KGMM], | ||
Największe porażki: brak [KFV], pocałunek wargulca, wejrzenie meduzy, brak uwagi wśród złodziei ulicznych w Luskan - strata maski Alienor [KGMM] | ||
imię:pan Danielus Kirkor graf Terisel | Największe łupy: topory barbarzyńców [KFV] i [KGMM] | |
gracz: Daniel | rasa: krasnolud | antypatie: Pawlin [KFV] i Cubus [KGMM] |
klasa: wojownik / arystokrata | przyjaźnie: Susek [KFV], Susek i Kurt [KGMM] | |
Rola w drużynie: pierwszy przywódca drużyny w kampanii cudownego źródła; zaczepny i odważny żołnierz liniowy. Przyjmowanie na siebie cięzaru walki [KFV] ważny udział w walkach w labiryncie pod Beregost, po nobilitacji dowodzenie drużyną i zasilanie jej załogą zamku Terisel [KGMM] | ||
pomniejsze zasługi: brak[KFV], "umożliwiłem odwrót Maciusowi w walce z meduzą" -mówi [KGMM], pokonanie Vargulców w lochach pod Beregost [KGMM]; odwrócenie uwagi Kuźmy Mimina od transportów dla garnizonu Gosiewskiego [KMS] | ||
Plany awansu w Gildii: pragnie zostać wojownikiem/krasnoludzkim obrońcą i pomagać innym [KFV], awans na dworze Cormanthoru - może nawet uzyskanie korony królewskiej [KGMM] | ||
Plany prywatne poza Gildią:jeśli nie otrzyma kolejnego kontraku w Gildii Gorlickiej przejdzie na żołd Gildii Tajemnic u mistrza Andarika | ||
ulubiona broń: nie zdążył się przyzwyczaić w czasie służby [KFV] młot bojowy [KGMM] |