Poddani /aktywni/ grafa Danielusa
l.p. nomina S Zr B Int Rzt Ch klasa LVL status PD PW informacje dodatkowe uzbrojenie i wyposażenie
1. Kallimander 18 10 15 11 6 18 drabant 2 lojalny 1760 15 elf; uczestnik walki z Michałem; um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał długi łuk; długi miecz
2. Thalastor 10 10 9 18 16 14 drabant 2 - poległy elf; poległ w korytarzu wschodnim skarbca Hartmanna 22 mirtul 1374 r. KD
3. Ariston 14 10 5 9 6 4 drabant 2 lojalny 1780 9 elf; rozpoznał korytarz zachodni skarbca Hartmanna 22 mirtul 1374 r. KD; um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał długi łuk; długi miecz
4. Aredor 13 13 8 7 8 8 drabant 2 lojalny 1760 10 elf; uczestnik walki z Michałem, um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał długi łuk; długi miecz
5. Olistrates 14 6 16 14 4 9 drabant 2 lojalny 1760 14 elf; uczestnik walki z Michałem, um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał długi łuk; długi miecz
6. Krytiasz 11 5 11 10 11 16 drabant 2 lojalny 1760 12 elf; uczestnik walki z Michałem, um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał długi łuk; długi miecz
7. Chalkides 17 7 10 16 5 4 drabant 2 lojalny 1860 11 elf; trafienie krytyczne smoka Michała w skarbcu Hartmanna 22 mirtul 1374 r. KD; um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał długi łuk; długi miecz
8. Kolofon 7 13 14 11 9 5 drabant 2 lojalny 1760 18 elf; czestnik walki z Michałem; um: jeździectwo: 4 r.; wspinaczka 4 r.; atut: bezpośredni strzał długi łuk; długi miecz
9. Aleksandr Jefimowicz Popow 17 10 5 11 6 17 plebej 1 lojalny 650 4 człowiek; poplecznik; zbieg z przyklasztornej szkoły na Sołowkach; od lata 1612 r. n.e. - od blokady Moskwy przez armię Mimina przy grafie; nic nie umie ... drewniany pistolet i drewniana szabla
10. Lynn 9 12 11 10 11 6 fachowiec 1 lojalny 650 6 krasnolud; pochodzi z Luscan w pn. Faerunie; kręci się przy grafie od historii ze skarbcem Hartmanna; profesja: akwizycja wody 4 r.; rzemiosło: kołodziejstwo - 4 r.; blefowanie 4 r. proca i młot

Kompan i poplecznik mogą towarzyszyć  bohaterowi w każdej przygodzie. Znaczy to, że bohater może korzystać z ich pomocy nie tylko w czasie sesji, ale i w starciach w niektórych turniejach. Jeśli próba, której zostaje poddany bohater ma formę pojedynku z przeciwnikiem równym poziomem lub silniejszym bohater może wykonać jeden raz na rundę jako akcję darmową  test przywołania kompana lub poplecznika. ST dla przywołania kompana wynosi 19. Dla popleczników ST tego testu wynosi 17. Sprowadzeni członkowie orszaku pomagają bohaterowi najlepiej jak mogą jednak jako istoty inteligentne moga reagować na rozkazy. Rozkaz jeśli ma być akcją musi byc lakoniczny.

Inne dane o majątku i poddanych Danielusa :

Zamek – majordom – Eloth elf – szlachcic 10 lvl, straże - 8 zbrojnych / 2 lvl/ - elfy /nie licząc zastępu z kampanii gemmy/ oraz 9 osób służby – ludzie /w tym:
stajenna Wiera służyła w poczcie margrafa Arnulfa jako zwiadowca /łotrzyk 4 lvl/, kucharz Matras służył
jako dobosz – w Czerwonym Pułku – bard 7 lvl – oboje jednak są podstarzali i schorowani/.
- budowla kamienna, w dobrym stanie, 4 baszty + dansker, 31 izb, 5 przestronnych lochów, studnia na majdanie
- 1 sokół tresowany, 6 ogarów, 2 muły, 1 rumak, 11 podjezdków, 4 osły, 70 gęsi, 1 gąsior, 3 łasice na myszy
- ,chmielnik, 16 rybników, młyn, folusz, 20 uli, karczma, wielka łąka, kuźnia, lasy hrabstwa
 

Sioła – 10 osad kmiecych; 1 osada służebna – Czemierniki ;1 osada łowiecka ;3 stałe obozy pasterskie – 12 szałasów,
 

Dochód roczny z domeny:
- czynsze: 890 sz oraz daniny i posługi

pan Danielus "Steel Fist" Kirkor graf Terisel

 

Staż w Gildii Gorlickiej: W gildii od początku - tarsakh 1373 r. - eleint 1374 r. KD]; uczestnik  kampanii cudownego źródła na Wybrzeżu Mieczy [KFV] uczestnik kampanii gemmy nightal 1373 r. - kythorn 1374 r. KD [KGMM] oraz kampanii moskiewskiej 1612 r. [KMS]; dowódca Kompanii "Magia i Miecz" w I bellatorium - eleint 1374 r. KD.
Największe sukcesy: zwycięstwo w I popisie  - mirtul 1374 r. KD;  pokonanie barbarzyńców pod Candlekeep  i znalezienie drugiego wejścia do komnat Alienor[KFV], pokonanie Harmiego w czasie ordalium /sądu bożego/ w III  mêlée; udział w pokonaniu meduzy w labiryncie pod Beregost, kluczowa rola w pokonaniu Alienor pod Avedon, udział w pobiciu smoka Michała [KGMM],
Największe porażki: brak  [KFV], pocałunek wargulca, wejrzenie meduzy, brak uwagi wśród złodziei ulicznych w Luskan - strata maski Alienor [KGMM]
imię:pan  Danielus Kirkor graf Terisel Największe łupy: topory barbarzyńców [KFV] i [KGMM]
gracz: Daniel rasa: krasnolud antypatie: Pawlin [KFV] i Cubus [KGMM]
klasa: wojownik / arystokrata przyjaźnie:  Susek [KFV], Susek i Kurt  [KGMM]
Rola w drużynie: pierwszy przywódca drużyny w kampanii cudownego źródła; zaczepny i odważny żołnierz liniowy. Przyjmowanie na siebie cięzaru walki [KFV] ważny udział w walkach w labiryncie pod Beregost, po nobilitacji dowodzenie drużyną i zasilanie jej załogą zamku Terisel  [KGMM]
pomniejsze zasługi: brak[KFV], "umożliwiłem odwrót Maciusowi w walce z meduzą" -mówi [KGMM], pokonanie Vargulców w lochach pod Beregost [KGMM]; odwrócenie uwagi Kuźmy Mimina od transportów dla garnizonu Gosiewskiego [KMS]
Plany awansu w Gildii: pragnie zostać wojownikiem/krasnoludzkim obrońcą i pomagać innym [KFV], awans na dworze Cormanthoru - może nawet uzyskanie korony królewskiej [KGMM]
Plany prywatne poza Gildią:jeśli nie otrzyma kolejnego kontraku w Gildii Gorlickiej przejdzie na żołd Gildii Tajemnic u mistrza Andarika
ulubiona broń: nie zdążył się przyzwyczaić w czasie służby [KFV] młot bojowy [KGMM]