Orszak wielebnego Kurta

l.p. nomina S Zr B Int Rzt Ch klasa LVL status PD PW informacje dodatkowe uzbrojenie i wyposażenie
1. Knut Thorwaldson 16 13 8 10 12 12 plebej 1 człowiek; drwal norweski - dawniej chłop z majątku p.Olafa Ericsona, atut krzepkość 0 6 umiejętności drwala 4r;
tajniki dziczy 4r.
siekiera
2. Emma Haakonskjold 13 17 13 10 7 7 plebej 1 człowiek; służka - dawniej mieszkała w majątku p.Olafa Ericsona 0 6 sprzątanie:4r;profesja: kucharz:4r; nóż

                Kompan i poplecznik mogą towarzyszyć  bohaterowi w każdej przygodzie. Znaczy to, że bohater może korzystać z ich pomocy nie tylko w czasie sesji, ale i w starciach w niektórych turniejach. Jeśli próba, której zostaje poddany bohater ma formę pojedynku z przeciwnikiem równym poziomem lub silniejszym bohater może wykonać jeden raz na rundę jako akcję darmową  test przywołania kompana lub poplecznika. ST dla przywołania kompana wynosi 19. Dla popleczników ST tego testu wynosi 17. Sprowadzeni członkowie orszaku pomagają bohaterowi najlepiej jak mogą jednak jako istoty inteligentne moga reagować na rozkazy. Rozkaz jeśli ma być akcją musi byc lakoniczny.

 

wielebny Kurt

Staż w Gildii Gorlickiej:  W gildii od tarsakh 1374 r KD.  Uczestnik  kampanii gemmy w operacjach pomiędzy Avedon a Mirabarem [KGMM] i bojów Kompanii "Magia i Miecz" na I bellatorium - eleint 1374 r. KD
Największe sukcesy: odznaczył się w bitwie pod Avedon; rozpracował jedno z zadań Aumara  Elminstera na uniwersytecie w Luscan; doprowadził do odzyskania Silver Mace z rąk Ofrodora Lepkiego, ustalił sposób zdobycia gemmy Hartmanna [KGMM]
Największe porażki: ciężkie rany w starciu ze smokeim Michałem w skarbcu Hartmanna pod Mirabarem - kythorn 1374 r. KD, złamanie sztyletu Alienor w Skalnej Ostrowi[KGMM]
Największe łupy: Silver Mace i sztylet Alienor /+2 do obrażeń od trucizn/ [ KGMM]
pomniejsze zasługi: kontakt z furtianem Skalnej Ostrowi [KGMM]
imię: Kurt gracz: Przemek przyjaźnie: graf Danielus [KGMM] antypatie: brak
klasa:  ksiądz / wojownik rasa: kobold ulubiona broń:  kusza, pika i miecz [KGMM],
Rola w drużynie:  mózg oddziału [KGMM]
Plany awansu w Gildii: ? Plany prywatne poza Gildią: ?