Poradnik gracza

 

Rady Andarira

1. Nieznane eliksiry i ich stosowanie
Jeżeli posiada się nieznany eliksir należy go zydentyfikować za pomocą alchemii lub czaru identyfikującego. UWAGA! Należy
testować eliksiry na drobnych gryzoniach a nie na członkach drużyny.

2. Karmienie nieprzytomnych
Nie należy karmić nieprzytomnych.

Andarir

Rady Kruska

1. Moim zdaniem, gdy żołnierze się buntują należy im wyjaśnić prosto jaki jest cel misji i opowiedzieć o wspaniałych skarbach posiadanych przez wroga. Należy zachęcić ich do działania pod swoją komendą. Barbarzyńcom i żołnierzom buntowniczym powinno się wydawać rozkazy twardo i bezlitośnie.

2. Pamiętajcie, że ważna jest sama postać a nie jej ekwipunek. Gromadźcie raczej przyjaciół i sojuszników niż sprzęt. Nie rozwijajcie wszystkich umiejetności  pod kątem pojedynczej broni. Tę broń można w każdej chwili stracić.

Krusek

Rada Thorona

1. Jeśli walczysz z postacią posiadającą zdolności wzrokowe (np. Nimfą) staraj się nie patrzeć w jej stronę.

  Thoron

Rady Mony Rudej

1. Staraj się uzyskiwać jak najwięcej wiadomości w jak najkrótszym czasie  
2. Nie zmieniaj broni przy przeciwniku

  Mona Ruda

 

Rady Izotepiona

1. Nieważne, gdzie jesteś, trzymaj szyk. Jeśli choć na chwilę pójdziesz sam tam, gdzie nie trzeba, możesz stracić życie.
2. Nie używajcie broni dystansowej z małej odległości / np.: 30cm  :-)/. Lepiej się cofnąć i strzelić, niż wyzionąć ducha po ataku okazyjnym wroga.
3. Najbardziej oczywista rada: myślcie. Może i proste, jednak wielu RPG-owców nie myśląc ginie, np. strzelać z łuku nad bardzo wiele wyższym od siebie (hop i strzał prosto w plecy tego wysokiego) lub używać czaru światło w południe.

                                                                                                                                                                                           Izotepion

Rady Arweny

1. Zanim podejdziesz do kogoś przyjrzyj się czy on może ci zrobić krzywdę.
2. Strzelaj z łuku z odległości co najmniej 5m.
3. Uważaj na przeciwników blisko nich - zwłaszcza unikaj przebiegania obok nich, bo prowokuje to okazyjny atak.
4. Nie mów zbyt wiele na sesji. Zwłaszcza nie używaj wyrazów przyciągających istoty z planu eterycznego.


                                                                                                                                                                                              Arwena

Wkrótce nowe porady 

Powrót do strony gównej Gildii